Thursday, March 3, 2011

OK hai semua saya kembali di ruangan pakaian!

HAI! apa khabar?.sihat x?.atau pun kurang sihat?.hehe.hari ini saya ingin mempromosikan sesuatu iaitu plain tshirt,hehe,tshirt2 seperti ini dijual dengan murah sekali,dan sesuai dibeli dengan kuantiti yang banyak untuk projek2 seperti baju class ataupun baju group korang,hehe mari tengok dulu ye kawan2,
ok ianya datang dalam pelbagai warna,hehe mari pilih.

ok yang ni warna hijau tau sesuai untuk dipakai bersahaja ataupun di hias dengan apa2 perkataan contoh nya go green ke,hehe

last sekali warna putih,suci dan murni tau,.hehe.ok more information baca bawah.

ha comel x warna2nya?.ok kawan2 kalau ingin kan tempahan baju2 tersebut boleh lah inbox saya number phone kawan2,ok tolong lah bagitahu orang lain juga ya kawan2,hehe

ha nampak tu celebrity pun pakai plain tshirt je : )

7 comments:

  1. everything in green i LIKE it..haha!
    go green !! XD

    ReplyDelete
  2. sy nak kaler pink tuu. i lovee pink! ;D

    ReplyDelete
  3. nak pink satu, nak purple satu, nak kuning satu, nak oren satu, nak biru satu, nak merah satu. berapa jumlah harga semuanya ye bang? haha ;D

    ReplyDelete
  4. abad:betul2 nak ke?.msg aku?
    shila:wah kalau beli banyak dapat discount ni,nanti saya call awak

    ReplyDelete